niedziela, 7 sierpnia 2011

Witajcie :)

Jest środek nocy... tfu. Przecież o tej porze dopiero się życie zaczyna, a ja dostałem nową zabawkę (mam na myśli bloga) i muszę się nią pobawić. No dobra, dobra... po prostu nie umiem zasnąć. Mniejsza o to. Siedzę sobie i piszę jakiś mało wnoszący w świat blog :) Odkrywcze nieprawdaż? Postanowiłem, iż będę dzielił się z Wami moimi przeżyciami, twórczością i niepoprawnym optymizmem (podobno mam go sporo). Zapewne jesteście ciekawi co mnie interesuje, ile mam lat itd... Nie lubię zbytnio mówić o sobie i zazwyczaj na takie pytania odpowiadam zbędnymi oczywistościami z dopowiedzeniem "a reszty się dowiecie w miarę upływu czasu". Tak więc jeśli już muszę to jestem strasznie stary... aż 17 lat... a reszty się dowiecie później :)
PS. Ostrzegam, że mam dość nietypowe podejście do życia, więc nie zdziwcie się moim sposobem pisania i przedstawiania świata po mojemu ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz